veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van Flexibel?

Flexibel is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.

Hoe schakel ik mijn telefoon door als ik geen VoIP heb?

http://www.telefoon-doorschakelen.nl

Hoe weet ik wie mij telefonisch heeft geprobeerd te bereiken?

Van alle telefoontjes die we voor u aannemen, maken we een korte samenvatting die we u per e-mail doorsturen.

Als iemand mij na sluitingstijd belt, wat dan?

Na 18.00 uur krijgen uw klanten een gepersonaliseerd voice-mail bericht te horen. In overleg met u wordt er bepaald wat er in het voice-mail gezegd wordt.

Als mijn klanten na sluitingstijd bellen, moet ik dan ook deze telefoontjes betalen?

Nee, zij krijgen het voicemail bericht te horen en kunnen dan de volgende dag terugbellen.

Als ik geïnteresseerd ben in VoIP kan Flexibel dat ook regelen?

Ja, wij kunnen vrijblijvend iemand langs sturen die de mogelijkheden met u doorspreekt.

Ik bel alleen mobiel en heb geen vaste lijn. Kan Flexibel dan ook mijn telefoontjes waarnemen?

Ja, dat is geen probleem. Ook uw mobiele telefoon kunt u gewoon naar Flexibel doorschakelen. Wel verschillen de codes van doorschakelen per provider. Op www.telefoon-doorschakelen.nl vind u alle providers en doorschakel mogelijkheden.

Als ik even niet gestoord wil worden maar wel wacht op één belangrijk telefoontje kan ik dit dan doorgeven?

Natuurlijk kunt u dat doorgeven en wij zullen ervoor zorgen dat die ene persoon doorverbonden wordt naar uw telefoon.